31 januari 2011

Jag ser ljuset!

Åhh våran duktiga lille hustomte Robin har ju grejat för fullt med alla el i vårat hus. Sånt där tråkigt som behövs göras i gamla hus. Tur då att ens sambo gjort massa båtjobb till sin kusin som är elektriker, byte så att säga:) I alla fall blev jag så glad när jag gick ner till källaren nyss. Funderade belysning överallt! Till och med sån som känner av när man går så vi behöver ju inte ens trycka på någon knapp, lyxigt värre:) Ser ju vad jag hämtar nere i matkällaren nu mer haha. Visst det funderade innan också men nu när man ser skillanden på det gamla och det nya så är det bra mycket bättre nu:) Nu ska jag bara övertala Pontus om att det är sååå fint med en kristallkrona att det överväger det praktiska inne i det nya badrummet:) Tror inte jag lyckas, men i vardagsrummet ska jag ha en. Och kanske i sovrummet? Finns det något rum där en kristallkrona inte passar? Nej jag tror inte det..:)

Inga kommentarer: