04 januari 2011

Snöoväder?

Här snöar det för fullt! Det lär inte bli någon promenad idag..tråkigt. Typ det enda jag hade inplanerat. Orka böka påbarnen alla kläderna och sen in med syskonvagn och hund i bilen för att åka någonstans där det är plogat ordentligt samtidigt som det snöar som fan. Nej inget ork till det idag:)

Ska på hockey ikväll med pappsen, ska bli skoj. LHC möter Brynäs. Var ett tag sen sist jag var så jag hoppas verkligen de vinner nu när jag har tid att åka och titta på dem:) Go Cluben! Hade ju dubbelbokat ikväll för vi skulle ju bort till grannarna men jag hade helt glömt bort att det var hockey idag, fick för mig att det var imorgon först. Hoppas Ponts fått tag i dem så vi kan boka in en annan dag istället:)

Nu ska jag se till så inte mina barn river hela huset. Jag har helt tappat lusten av att gå och plocka undan här hemma efter dem. Har gjort det sen 06.00 imorse.. Just det ja, Hugo vaknade 04.15 när Pontus gick upp och han vägrade somna om. Kul. Som tur var somnade han om vid niotiden i soffan men vad hjälper det när Leah inte ville sova då?:)

//Sofie

Inga kommentarer: