16 januari 2011

Trött Hugo

Jobbigt och vara hos mormor och morfar och leka. Hugo däckade i deras fotölj..:) Nu är vi hemma igen. Passade på att ta mig en långpromenad (själv! vet inte när jag gick på promenad sist utan barn, hund, sambo eller annat sällskap. Faktum är att en stor del av promenaden gick åt till att fundera ut när det kan ha varit senast). Men det är ju glashalt ute! Mer än vad det varit tidigare, höll på att inte ta mig hem men som tur var lyckades jag med det! Men vår väg här utanför är inte rolig nu..Shit så den ser ut, spårig och dan. Hoppas snön bara kan försvinna helt och det kan få vara lite mildväder ett tag. Orkar inte mer snö och ishalka nu. Då tar jag heller att det är blött ett tag för att få lite variation på det hela.

Hade ju återigen tänk ta mig en tur till gymet men nej. Det stängde ju extra tidigt idag då det är söndag. Jaha imorgon då? Hoppas på det istället. Fick mig ju en promenad idag i alla fall. Ja plus alla de andra dagliga övningarna. Nu ska jag skriva jobbansökan/föra över bilder mellan våra hårddiskar/tvätta/laga mat/äta maten/mata barn/natta barn och sen förhoppningsvis lyckas se solsidan och morden i midsomer ikväll! Hoppas kan man ju:) Om inte så har vi ju vår inspelningsbara boxer, guds gåva till småbarnföräldrar!

//Sofie

Update: Måste åka in till stan och handla mjölk också..Skit det har jag verkligen ingen lust med!

Inga kommentarer: