28 januari 2011

Någon som vill ha?

Två katter bortskänkes!!

Fy fan vilken star på denna morgonen...Fick i och för sig sovmorgon så det var ju bra men efter jag tvättat och klätt på båda barnen så fint så fint så bajasar Leah totalt ner sig och Hugo lyckas kladda youghurt innan för hackklappen och på alla kläderna.. Började byta på Hugo och tog sen Leah. Leah ahde bajsat alla rekord tror jag. Smart som jag var la jag henne bara ner på mattan för jag skulle byta lite fort. Då har hon lyckas skita ner sig över hela ryggen och upp till naveln! Ner i källaren med Leah och duscha henne i kallt vatten såklart då det inte fanns något varmvatten. SNäll mamma jag är..

Upp och klä på henne. Kommer ner och då har katthelveterna varit på ALL frukost som såklart stod framme. Leahs gröt som jag inte ens hunnit börja mata henne med var uppäten lika så leverpastejen och dessutom har de jävlarna fått tag i sugröret som sitter fast på min smoothie/shake som jag skulle ha till frukost och bitit sönder den...Sen majuar de hela tiden för ena stunden ska de ut och sen in igen.
De är inte till salu. De bortskänkes!

//Sofie

Inga kommentarer: