02 januari 2011

Tur i oturen

Idag var det min dag att få ligga kar i sängen och Pontus som skulle ta barnen. Bara det att Hugo vaknade redan klockan fem imrose och var ARG! För vad? Ja det undrar vi också. Herregud han skrek, slängde saker, slogs, hoppade upp och ner samtidigt som han var illröd i ansiktet..Humöret i från helvetet har Hugo när han är på den sidan.. Dessutom fick han ett till raseriutbrott när Pontus frågade om han ville gå på toan och bajsa istället för att ha blöja. Japp då han gallskrek i över en timme. Han var så svettig att när jag lyfte upp honom att jag blev helt blöt om min tröja. Tvåårstrots på högnivå. Tur att han är en solstråle resten av tiden:) Min lilla plutt<3

Igår var Sarah, Krille och Emma här. Vi gick långpromenad tillsammans. I mörkret. Det hann ju mörkna på undertiden vi var iväg men vi tog oss ju hem ändå. Sen var det ju premiär av HippHipp på kvällen! Som jag väntat på en ny säsong! Det var bra men de hade ju gjort lite ändringar sen sist. Men det är nog sånt man kommer vänja sig vid ju fler avsnitt man ser:)

Nu vill min son och dotter ha lite uppmärksamhet.

//Sofie

Inga kommentarer: