15 januari 2011

Men seegt!

Har man planerat att dra till gymet men så är det stängt idag!! Ahh trött jag blir..Får väl ta en långpromenad med Poker istället. Jag som ska äta godis ikväll då måste jag ju gjort något nyttigt på dagen:)

Idag var vi en sväng hos Sandra och hjälpte till med flytt/passade barn/norpade åt mig lampor hon inte skulle ha kvar:) Hon ska ju dra till Stockholm och flytta in hos Robban. Ska bli kul när vi kan åka upp och hälsa på och spana in deras hus. De pratade om inflyttningsfest så det ser vi framemot:) Annars så åkte vi hem för att greja en massa men vi kom inte längre än söva barn och laga till lunch. Ska ta tag i snön utanför också som så fint kommit under dagen och lagt sig i vägen för mina fötter där jag ska gå. Usch nu får det sluuta snöa! Vill ha vår!!!!

Nehepp kanske ska mata min son som står här brevid och slår på mig med en plastblomma:P

//Sofie

Inga kommentarer: