17 januari 2011

Alldeles förtidigt morgon..

Hugo var uppe och skuttade redan kvart i fem och Leah var inte långt efter. Vaaarför???? Nu är de båda trötta igen men somna om? Nähee bättre att gå och gnälla och bajsa ner sig. Innan klockan var kvart över sju hade jag bytt 5 bajsblöjor!!! Ahh jag är så trött idag. Och det är ju en perfekt dag att vara trött på också. Inte. Ska både på "Klapp och Klang" och sen läkarbesök med Leah angående hennes öron. Skulle ha träffat Micaela och Olli också men det körde ju ihop sig med läkartiden som jag missat var idag. Hoppas på att vi kan ses någon annan dag istället!

Hugo hade feber igårkväll så det blir inget dagis för hans del idag. Men mamma är snäll och passar honom så jag och Leah kan åka på läkartiden och det i alla fall. Så jobbigt att behöva boka om såna saker. Leah hade så mycket energi i sin lilla kropp igårkväll så hon somnade först vid nio. Herregud vilket speed det var i henne. Hon var överallt! Och så asgarvade hon åt oss hela tiden. MysFia<3 Därför fattar jag inte att de båda kan vara så morgonpigga när den ena hade högfeber kvällen innan och den andre somnat mycket senare än vanligt. Jajaj det är bara att bita ihop och vara glad:) De är ju rätt mysiga också fast de är morgonpigga mina barn:)

//Sofie

Inga kommentarer: