24 januari 2011

Helt slut i kroppen min

Har varit och tränat och lagt upp träningsprogram tillsammans med en instruktör. det gick bra. Dock är jag inte helt nöjd då jag tyckte jag hade mer frågor än vad hon kunde svara på..men men jag får väl googla istället haha:)

Är helt slut i kroppen nu! Fick värsta rycket och sprang skiten på löpbandet vilket var ett bra avslut på passet:P

Nu sover Leah (hoppas jag, hon är tyst i alla fall) och Pontus sitter och läser saga för Hugo. Hoppas på att få se "familjen annorlunda" i lugn och ro men jag ska inte säga förmycket..

Nae så mycket mer än så har jag inte att blogga om denna dagen:)

//Sofie

2 kommentarer:

Linda Olsson sa...

Nej, jag har inte skrivit om det. Det är som personlig assistent, men jag vet flera som har tackat nej efter intro-veckorna just för det här med att tvätta och hjälpa till på toan...du vet. Jag hoppas verkligen jag klarar av det, för det vore så skönt med ett jobb!

Kramar

Linda Olsson sa...

Nja, det är inte samma sak direkt tror jag, att byta blöja på sitt egna barn, och på en äldre gubbe. Men vi får se, man kanske kan vänja sig annars...

Kram