17 januari 2011

Leah skräms

Usch vad Leah utvecklas fort! Nu var vi precis nere i källaren och där har vi en barnstol som Leah brukar få sitta i medan vi tänder i pannan eller tvättar eller vad det nu kan vara. Jag tände i pannan och i väntan på att jag skulle slå om så passade jag på att ge mig på ett försök att sätta tillbaka klädseln till Leahs vagn som jag tvättat. Leah sitter brevid i sin stol och kollar och pratar. Sen rätt som det är ser jag hur ungen har ställt sig upp i stolen! Hon stod själv utan att ens hålla sig i! Jäklar vad rädd jag blev. Slängde mig över henne och sen gick vi upp till "trygga" övervåningen:)

Det går fort när barnen utvecklas. Med Leah har jag verkligen fått erfara det. Tänker på den gången hon rullade ner från bordet, då var hon bara lite mer än två månader och lyckades rulla! Tänk på det alla som har bebisar, det går sååå fort när de väl börjar vända sig/rulla/ställa sig upp/klättra eller vad det nu kan vara. Och de kan verkligen skrämma sina föräldrar:)

//Sofie

Inga kommentarer: