06 januari 2011

Trött i armarna

Varit ute och skottat så nu är mina armar trötta. Det måste vara bra träning skottning? Tar ju ett bra tag att skotta allt så man hinner ju bli helt svett:) Men det är skönt att komma in i värmen sen!

Har varit med familjen på lite fika borta hos Emma och Per och deras lille Hugo. Trevligt:) Hugo (vår Hugo) har slutat sov middagslur så när vi var där borta blev han så trött att han somnade på deras vardagsrums matta haha söting:) Nu sover båda barnen och det är såå skönt! Hoppas de sover hela natten utan avbrott (hoppas kan man ju alltid). Hugo brukar ju komma upp till oss på natten men nu är det bara det att ungen har börjat snarka! Och det klarar jag inte av! Jag har gått ner och lagt mig på soffan de senaste två nätterna men jag sover inte speciellt bra heller..Hoppas denna natten blir bättre:)

//Sofie

Inga kommentarer: