20 januari 2011

Godmorgon, eller nåt..

Här är det en trött torsdag..Har gjort ett försök att lägga Leah inne i sin säng då hon var så gnällig men inte verkar hon vilja sova inte. Ahh jag behöver få vila en stund känner jag!

Dagens planer verkar inte riktigt bli som planerat men men. Får försöka pussla ihop det på lite annat viss. Måste verkligen storhandla idag! Känns dock inget vidare att åka till affären med barnen..Sen måste jag hinna gå promenad med Poker och gärna träna. Hur nu allt det ska hinnas med?

Vi är bortbjudna till Jimmy ikväll då han fyller och där ska vi vara klockan 18. Pontus ska sluta vid 16 men det lär ju dröja till 17 innan han är hemma. Jag hinner omöjligt göra något i eftermiddag/kväll så jag får väl köra på så gott det går. Men jag skulle verkligen vilja sova en stund nu! Men risken finns att klockan blir förmycket så det är nog bara att glömma. Även om Leah skulle vara så snäll och somna om en stund...

//Sofie

Inga kommentarer: