21 januari 2011

Gött!

Har varit riktigt effektiv idag. Har storstädat heela huset! Brukar inte göra det när jag är själv hemma med båda barnen (varför göra livet onödigt tufft när man inte måste:). Brukar bara ta lättstäd (plocka undan saker, dammsuga, göra rent i kök och badrum) då men idag så blev jag såå trött på all skit överallt! Barnen var väl någorlunda samarbetsvilliga så det gick rätt smidigt. Fick vänta tills Leah tog sin middagslur innan jag kunde svabba alla golven.

Sen tog jag med barn och hund och gick en långpromenix i det fina vädret. Hugo somnade direkt i vagnen men Leah var för nyfiken. Hon satt och spejade på alla människor och bilar:)

Har hunnit med en sväng till gymmet också nu ikväll. Sprang in en runda på Lindex också innan och shoppade trosor på rea haha det behövdes kan jag säga:) Nu ska jag umgås med sambon min då lunget råder i huset. Bara njuta:)

//Sofie

Inga kommentarer: