21 januari 2011

Kiss och bajs

Vi (jag) håller på att potträna herr Gustafsson junior här hemma. Det går la sådär. Han få inte ha blöja hemma utan han har kalsonger. Innan har han gallskrikigt när jag försökt få på honom kallingar så det är ju ett framsteg att han tar på sig dem nu. Men. Det stora men. Han säger ju inte till när han är nödig vilket resulterar i kiss överallt! Och det är ju så trevligt när han kissat på golvet utan att jag sett det och Leah kryper i det. Eller när han sitter i soffan och rätt som det är kissar rätt ut. Eller bajar så det kommer på mattan..Det är kaos här hemma nu känner jag.

Och när jag ska sätta honom på pottan eller toa gallskriker han och får panik. Så jag tjattar på honom att han måste säga till när han känner att han är nödig, men nej..Det är som han tycker det är pinsamt. Och så kissar han och skäms för det sen. Ahh jag blir tokig! Tips någon?
//Sofie

Inga kommentarer: