24 januari 2011

"En liten klapp, en liten klang.."

Denna morgonen kunde ju inte startat bättre, sovmorgon!! Pontus skjutsade Hugo till dagis när han åkte till jobbet och Leah sov länge denna måndagmorgon:) Inte helt fel.

Vi ska snart iväg på "Klapp och Klang" och sen hämta Hugo på dagis därefter. Hade tänkt ta med Poker i bilen så kunde jag tagit en proemand när jag ändå var i stan men kom på att han får sitta så länge och vänta i bilen då. Med syskonvagnen i bagage är det ju inte så snällt. Får se om jag löser det på något annat sätt. Annars blir det promenad senare ikväll istället.

Ska träffa instruktör idag på gymmet också. Gå igenom hur jag ska kunna uppnå mina mål:) Hoppas jag får ut lite mer av det. Vill ju få bort magpartiet (eller ja göra det fastare och kanske lite mindre) samt träna upp kondition och styrka i axlar och rygg.

Nu ska jag packa väskan och sen bär det av! Bilen ser helt igenfrusen ut så det är nog bäst att gå ut med god tidsmarginal så vi slipper stressa:)

//Sofie

Inga kommentarer: