14 januari 2011

Smart jag är!

Jag har egentligen aldrig brytt mig så mycket om hur många som läser min blogg. Jag skriver för min skull och ingen annan i första hand. Sen är det jättekul när man hör folk som läser så inte det:) Likaså är det jättekul när man får en massa kommentarer men är det tomt på kommentarer så gör inte det så mycket..Som sagt min blogg startade jag först och främst för min egen skull. Det är ju som ens egen lilla dagbok där man kan gå tillbaka och läsa om allt och inget:)

Men sen såg jag hur Sarah hade lagt upp statistik på hennes blogg och blev då lite fundersam över om jag kanske kunde kolla det också? Visst vore det väl kul att veta hur många det är som kikar in här även om det inte spelar så stor roll:) Haha och det första jag ser när jag loggar in mig är ju en underrubrik med texten "statistik"!! Jag har verkligen brytt mig så lite att jag totalt missat den varje gång jag loggat in mig på bloggen haha. Ja seriöst ibland blir jag nästan rädd för mig själv..Vilken koll jag har, eller inte...:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Har inte jag heller sett :D