06 januari 2011

Min nya fina dator!

Sitter jag och skriver från nu:) Ahh så nöjd så nöjd! Första egna datorn för min del, känns stort:) Om inte så är det skönt att få ha en egen som jag inte måste dela med någon annan.

Gårdags kvällen spenderade vi i Boxholm och tittade på innebandy då Erik spelade. Leah fick vara hemma hos mamma och Elin undertiden och Hugo följde med och kollade. Han var så duktig Hugo. Dock med muttor som korv och festis men ändå:) Han kollade alla perioderna men sen när det blev förlängning (5-5) så gav han upp så vi gick ner till bilen medan pappa och Pontus skulle kolla klart. Vi hann bara in i bilen så hade matchen tagit slut..förlust tyvärr.

Idag är Pontus och hjälper Krille med en massa träd. Jag och barnen ska städa. Kul kul. Ikväll ska vi över till grannarna och vara sociala:) men nu ska jag ta och surfa runt lite på min nya dator hoho. Om barnen låter sin mamma sitta vid datorn mer vill säga:)

2 kommentarer:

sara sa...

Åh nej! Muttor!! hahahahaha fel men ack så roligt! ;)

Zouphie sa...

haha ja det där med att hinna läsa igenom vad man skrivit är inte alltid så lätt med två barn:) Så felstavningar och andra roliga särskrivningar kan förekomma:)