23 januari 2011

Genomsvett

Blir jag när jag är på babysim med Leah. Herregud ungen är ju överallt! När vi är i omklädningsrummet är det superskoj att krypa under alla skåpen och inne i duschrummet är det ju också skoj att krypa fram till allt och alla och ta tag i alla sakr man kommer åt:) ja jisses längtar tills Pontus kan börja gå med oss igen (han får fortfarande inte bada med sitt sår från operationen) då får han ha henne inne hos herrarna:)

Hann även med en timme inne i gymet innan det var dags för babysim. Så skönt att komma tidigt en söndagmorgon för då är det inte så mycket folk där. Dessutom var det första gången som löparbanden var lediga! Så det passade mig bra:)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa med barn och hund. Pontus är i Linköping och handlar elgrejer till huset med Robin. Ska försöak ta mig ut på en promenad när jag är här också. Men nu ska jag passa på och lägga mig en stund i soffan och vila då Leah ligger ute i vagnen och sover så sött:)

//Sofie

Inga kommentarer: