20 januari 2011

Första stegen!

Bilden är från imorse. Leah blundar alltid på alla kort man knäpper på henne. Först skrattar hon åt blixten och sen blinkar hon till och blir allvarlig i minnen:)

Vår lilla lilla Leah tog sina första staplande steg ut i världen idag!! Eller ja hon gick två steg fram till legot helt själv:) Sen upptäckte hon att hon gick utan stöd och blev lite rädd och satte sig ner och bara kollade förvånat på mig. Min lilla lilla tjej nu dröjer det väl inte länge innan det drar igång på allvar med gåendet (är det ett ord?). Två dagar efter sin 9 månaders dag, på Jimmys födelsedag. Det kommer vi komma ihåg lääänge:)

Hugos första steg missade jag ju. Det var när Pontus var med honom på inskolning på dagis och då mitt i allt ståhej så gick han ett par steg helt själv:) Så det är roligt att jag fått se Leahs första steg, nu står det 1-1 till Pontus och mig haha.
//Sofie

Inga kommentarer: