22 januari 2011

God lördagmorgon!

Här så är sambon iväg och jobbar..inte så kul direkt. Han fick reda på igår att han skulle jobba idag och hela nästa vecka kommer det bli en massa övertid. Ser jag inte fram emot direkt. Kommer vi ju knappt ses alls. Visst vi får extra pengar men ibland är inte det så viktigt. Börjar Pontus vid fem på morgonen och slutar sent på kvällen så blir det inte mycket till att umgås.

Vet inte vad vi ska göra av den här dagen, idé någon? Funderade på att dra hem till mammsen och pappsen men Leah har somnat så det blir inte än i såna fall. Skulle också vilja sova en stund. Nästan så jag får det då jag hunnit med att greja så mycket nu på morgonen. Tvättat, dammsugit, plockat undan i köket, bäddat alla sängarna och så det viktigaste: Lekt med lego tillsammans med mina fina barn:) Se vad man hinner med bara man går upp tidigt *host* för det gör jag ju helt frivilligt:)

//Sofie

Inga kommentarer: