29 januari 2011

Sparkåkning och korvgrillning

Dagen har spenderats på sjön sommen. Vi har åkt spark, kälke, pulka (ja Hugo i alla fall) och grillat korv i det fina vädret som faktiskt kom till slut:) Hade laddat kameran så jag skulle kunna ta många fina bilder men..Såklart glömde jag minneskortet i datorn! Så smart är jag. Tog en massa kort med svärmors kamera men den har jag ju inte här hemma. Får se om jag kan ladda upp lite bilder från dagen en annan gång.

Pontus ska iväg till en kompis där de ska ha grabbkväll ett gäng. Inte var dag han är ute och roar sig precis så det blir säkert roligt för honom:) Jag och barnen får ha myskväll här hemma själva, hoppas de vill det också så vi slipper en massa skrik:) Leah är för övrig överlycklig och klättrar och är överallt nu. Hon har ju haft overallen på sig hela dagen så hon har ju inte kunnat krypa omkring någonting, hon som har så mycket energi i sin lilla kroppp:) Hon tar igen det nu kan jag säga haha.

//Sofie

Inga kommentarer: