16 augusti 2012

30 minuters

Intervallträning på löpbandet får avsluta denna torsdagen. Så varmt att jag fick ha altandörren öppen. Men det känns skönt nu efteråt. Sitter i handduken och har duschat. Ska göra mig klar för att sova snart. Bära barn till dess rätta sängar måste jag göra först med. Hugo och Leah däckade i vår säng ikväll. De somnade innan jag ens läst klart sagan. Rekord.

De är väl trötta efter en dag på stranden med massa lek. I eftermiddag/kväll har det hunnits med gräsklippning och sortering av bilder på datorn/hårddiken. Mycket välbehövligt båda två.

Min sista dag som gräsänka också! Imorgon kommer vår fina Pontus hem! 3="3" alla="alla" borta="borta" det="det" fall.="fall." g="g" han="han" hoppas="hoppas" i="i" igen:="igen:" jag="jag" kvar="kvar" l="l" m="m" n="n" nbsp="nbsp" ng="ng" nge="nge" p="p" r="r" s="s" saknat="saknat" som="som" sta="sta" ste="ste" tills="tills" tur="tur" vara="vara" vi="vi">
GodNatt!

//Sofie 

Inga kommentarer: