11 augusti 2012

Kolla in Bilar

Japp ikväll (eller idag det pågår ju under hela dagen) är det cruising i stan så det ska vi besöka. Ska först till Tina och Eddie och umgås så ska vi ner till stan tillsammans med barnen och spana in alla åken.

Sprang en runda tillsammans med Poker när jag kom hem från jobbet. Skönt! Sen packade jag in mig och PokerFejs och drog hem till mamma och pappa för att hämta hem barnen. Eller vi blev bjudna på mat och sen  fick jag mig en liten sovstund (sov så illa på jobbet inatt..) innan vi kom iväg hem.

Mellanlandar lite här hemma och packar om balnd grejerna innan vi ska iväg igen. Leah sover om en stock ute i bilen. Gör inte så jättemycket faktiskt. Vi ska ju iväg ikväll:)

Bild från förra året då barnen till och med fick provsitta en  av alla vrålåken:)  Så små de var! Det händer mycket på ett år. 
//Sofie


Inga kommentarer: