21 augusti 2012

Frukost Muffins


Måste komma ihåg och köpa en sån där muffinsplåt. De ser ju helt missbildade ut. Hoppas de är godare än vad de ser ut:)

Slängde ihop LCHF frukost muffinsar. Får återkomma om hur de smakar imorgon. Både bacon, ägg, keso och en skvätt grädde i. Låter ju gott om inget annat.

Jag känner mig mycket piggar nu ikväll. Om jag nu vågar skriva det. Känns som varje gång jag skriver eller säger det så kommer nästa grej. Men det har inte runt ur ögonen sen vid 16tiden. Duschade då och sköljde ur ögonen ordentligt samtidigt och det verkar gjort susen!

Vet när Hugo och Leah haft sina ögoninflammationer så har det gått över rätt så fort. Håller tummarna för att det samma gäller mig.

Imorgon har de dagis och har jag inte blivit sämre tills dess så får de faktiskt gå. Idag ville jag inte släpa iväg dem dit då ju ögoninflammation smittar något djävulskt. Som tur var kunde ju Pontus mamma vara med dem istället så jag fick vila. Men som sagt imorgon blir det nog dagis om inget annat händer.

//Sofie

Inga kommentarer: