21 augusti 2012

Fortfarande Sjuker...

Japp här är det inga stora förändringar. Hostar, ont i halsen och näsan den har också börjat rinna igen. Ögonen är något bättre. Nu rinner det inte hela tiden. Mest när jag blundar så jag inte får upp ögonen. Så himla vidrig känsla.

Pontus mamma var snäll och tog barnen idag så jag har fått vila. Välbehövligt. Är väl det som är felet. Att jag inte vilat ut ordentligt någon gång under de här veckorna jag varit dålig. Kanske det hjälper? Hoppas det.

Men jag blir så rastlös när jag är hemma själv. Sov till tolv men sen var jag tvungen att göra något. Har satt igång tvättmaskinen och håller på att bädda rent i alla sängarna. Få bort alla baciller. Eller gör ett försök. Tvättar alla handdukar jag använd också så det inte ska smittas något via den vägen.

Hoppas ni andra har en roligare dag.

//Sofie

Inga kommentarer: