27 augusti 2012

Våra Barn Är Så Sjuka...

Eller inte. I morse hostades det och näsorna bara rann på båda två. Nu? Ingenting. Fullt ös medvetslös. Dagis? Nej det ringde jag såklart återbud till. Dumt gjort. De hade behövt rasta av sig där. Energinnivån är på topp hos dem och jag sitter med en megalång lista på saker jag tänkte fått gjort idag. 

Har i alla fall ringt runt till några av alla ställen jag ska höra av mig till. Har ett par jobbansökningar att skriva men det lär inte bli gjort nu. 

Ska åka till gymmet när Pontus kommer hem i alla fall. Tog mig en löprunda igår på 45 minuter och det pallade kroppen med bra. Bara och köra på! Endast 5 dagar kvar... 

Ska hinna med och klippa det sista på gräsmattan också som jag inte hann med igår. Det borde gå bra. Då kan barnen leka i trädgården undertiden. Får prova och se:)

//Sofie

Inga kommentarer: