23 augusti 2012

Lek och Stoj!

Sysselsättning för barn i regnigt väder? Drar till lekland. Emelie och Leo följer med också. Måste hitta på något med barnen innan de river huset känner jag.

Förövrigt har mina barn kommit in i en dum period. De vaknar supertidigt och är helt odrägliga sen resten av dagen. Igår eftermiddag var jag rätt nära att slänga ut en bortskänkes annons på blocket... Fy vilket humör de blir på när de inte sover ordentligt! Det här med ens barns sömn, blir det någonsin bra?:) Grejen är ju att vare sig Hugo eller Leah får sova ens 5 minuter på dan (även att de går upp så tidigt) för då somnar de aldrig på kvällen sen. En ond cirkel så att säga:)

Jaja nog om det jag måste ta tag i lite här hemma innan vi ska åka iväg.

Ha en fin dag!

//Sofie


1 kommentar:

Ida sa...

Låter som en riktigt bra idé att hitta på ngt. Just lekland är bra också eftersom de blir så jäkla trötta efteråt.

Jadu, det där med sömnen går verkligen i vågor. Jag har haft min beskärda del av vakna nätter och det är därför som det ALDRIG blir några fler barn i den här familjen. Mollys första år åldrades jag 10!

Hoppas att ni har haft det mysigt idag!
Kram Ida