07 augusti 2012

Pigga Barn- Trött Mamma

Pontus är och grejar med renoveringen så det var på å kliva upp när barnen ville. Trodde nog Leah skulle sova länge idag då hon somnade först vid halv tio i går kväll. Men men ack nej.

Lite seg i kroppen efter att jag och Poker var ute och sprang en runda igår. Jag och Ida skulle egentligen gått på ett Boxpass tillsammans igår med då det var för få anmälda blev det inställt. Får ta det nästa vecka istället. Jag saknar faktiskt och köra lite mer pass. Det gymmet jag går till ligger ju i anslutning till simhallen så man har möjlighet att utnyttja bassängerna samt gymmet med styrka och konditions maskiner men de kör tyvärr inga ledarleda pass.

Förr gick jag mycket på spinning, aerobic etc. Det är riktigt rolig träning så det vore kul om jag lyckades få till något sånt träningspass i veckan. En behöver variera sig:)

Nu ska jag mata mina hungriga barn. Och kolla på Mumintrollet!

//Sofie


Inga kommentarer: