17 augusti 2012

Godmorgon Fina Soliga Fredag!

Härligt väder! Satt precis och tänkte om jag skulle passa på och träna efter jag lämnat barnen på dagis. På gymmet. Känns kanske lite så att gå in på ett gym när vädret är på topp men å andra sidan jag har inte varit där sen i slutet på juni...Jag betalar ju ändå för det där kortet så det vore ju bra om jag tog mig dit och tränade någon gång, som variation i träningen? Längesen jag körde ren styrketräning. Mina muskler skulle behöva det.

Bara jag och Hugo vakna. Natten har varit helt felfri! Första gången den här veckan. Ingen har varit vaken inatt varitledsen eller haft ont någonstans. Man vänjer sig fort vid om barnen har bra eller dåliga perioder. Vad det än gälla. Sover de bra en period är det ju pest och pina om de vaknar på nätterna. Tänk när Hugo var bebis. Då var nätterna mer vakentid än någon annan tid på dygnet. Tur det vänder:)

När lillhusse vaknat är det 2 andra som tar över hans säng...
//Sofie

Inga kommentarer: