12 augusti 2012

Tionde Helgen

I rad som jag jobbar. Har jobbat varenda söndag och varannan har bestått av lördagar också. Och ett par fredagar. Men nästa helg då ska jag vara LEDIG! Det ni:)

Var och kollade på cruisingen igår. Mycket fina bilar:) Barnen sköte sig, fick bara gör ett besök på ICA och inhandla lite Tom&Jerry kex samt russin så gick det rätt bra. Leah var i farten som vanligt och var överallt på slutet så då gick vi hem.

Alla barnen var vakna utan Hugo som somnade i vagnen efter ett tag. Precis som förra året:) Till och med Stella ,knappt 3 månader, var vaken mesta delen tiden.

Hinner inte skriva mer nu. Ikväll slutar jag 21 och då ska jag åka och sova hemma hos mamma och pappa tillsammans med Hugo och Leah som återigen ska vara där när jag jobbar. Snälla morföräldrar som ställer upp<3 av="av" b="b" blir="blir" d="d" dagis="dagis" de="de" det:="det:" det="det" grejer="grejer" har="har" igen="igen" inbokat="inbokat" inget="inget" jag="jag" jobb="jobb" ju="ju" lugnt.="lugnt." nog="nog" ocks="ocks" p="p" resten="resten" rja="rja" s="s" ska="ska" veckan="veckan">
//Sofie 

Inga kommentarer: