24 augusti 2012

Inget riv i halsen!

Vaknade upp utan att det gör ont i halsen! Otroligt:) Känner genast för att dra en sväng till gymmet men nej. Får vänta lite till. Vågar inte riskera att bli dålig igen. Bara 8 dagar kvar till tjejmilen ju! Som Pontus sa så är den bästa uppladdningen för mig är att tänka på att bli helt frisk. Nu gör det ju vara sig till er från hur mycket jag tränar när det är så tätt inpå.

Barnen sov rätt skapligt idag också! Hugo vaknade klockan 06 och Leah sov tills straxt efter att Pontus åkt till jobbet. Helt okej. Innan klockan 06 är det inte okej alltså. Inte om vi inte behöver gå upp så tidigt.

Äter naturell yoghurt med jordgubbar. Inte helt dumt. Men nästa gång ska jag komma ihåg att ta upp jordgubbarna ur frysen kvällen innan så jag slipper snabbtina dem i micron. Blir lite annan smak då.

Barnen ska till dagis en sväng idag. Jag ska göra några ärenden på stan. Klippa gräset? Om vädret tillåter. Just nu skiner ju solen men det kan ju ändras snabbt.

//Sofie


Inga kommentarer: