17 augusti 2012

Förkylning på G?

Jag som just blivit frisk från den förra.. Känner mig konstig i kroppen, har svårt att sätta fingret på vad det är exakt. Har snorat mer än vanligt så det kan ju vara en förkylning som håller på att bryta ut igen. Hoppas inte!

Skulle ju träna förut men jag kom inte fram till gymmet. Det var KAOS med bilar utanför. Något jippo? Ja jag vet inte. Jag bara vände. Orkade inte.

Åkte hem och gick en timme med Poker istället. Sen fortsatte jag klippa gräs. Hann aldrig med det som ska klippas på utsidan av staketet igår. Röjt här hemma och så la jag mig faktiskt ner och vilade en stund. Så skönt! Pontus ska hämta barnen idag. Han kommer hem precis lagom så de kommer bli överlyckliga när det är pappa som kommer:)

//Sofie


1 kommentar:

Hannah sa...

Kanske blir som på gymnasiet igen... Då var du fan förkyld konstant! :D