24 augusti 2012

MysPys

En fredag kväll i soffan med att sortera i alla pärmarna. Måste köpa nya pärmar imorgon! Vissa håller ju knappt ihop. Har gallrat bland alla pappren. Jag har en tendens att sätta in allt jag får med posten i pärmar. Typ. Livrädd för att slänga något papper som kommer ha betydelse.

Men en gång om året brukar jag sitta och gå igenom och slänga det som faktiskt inte är något att spara. Sånt jag är säker på att det inte kommer att ha betydelse:)

Till middag idag gjorde vi coleslaw, grillad fläskfilé med fetaost och färska kryddor. Till efterrätt gjorde jag en LCHF chokladmousse som jag tagit receptet av från Ida. Gott men bär och en klick grädde är ett måste till. Annars tog kakao smaken över enligt min mening. Barnen tyckte (som ni ser på bilderna nedanför) mest om grädden. Men helt klart något att testa:) Kul med nytt!



//Sofie

Inga kommentarer: