11 augusti 2012

Lungt

På jobbet så jag passar på att kika in här en stund. Som ni ser på inlägget nedanför fungerar det fortfarande inte att publicera inlägg med bilder från mobilen. Jag måste ju prova med jämna mellanrum för rätt som det är kanske det lyckas:-)


Angående klänningen jag köpte häromdagen på Mollys Hus,den har redan gått sönder! Vad är det med mig den här sommaren? Köper ju bara saker som inte håller. Jag har hittills varit och reklamerat både skor,en väska,två tröjor och nu den här klänningen som jag måste tillbaka med efter jag slutat jobbet idag...saker görs verkligen bara för att säljas. Inte för att hålla.


Blir så irriterad då affärerna aldrig har kvar samma vara i samma storlek när jag går tillbaka och klagar. För såklart är det ju saker jag tycker om med som går sönder som jag egentligen vill ha en ny av även att den före gått sönder. Men nej då får jag alltid nöja mig med pengarna tillbaka eller byta till något annat som inte alls är lika fin som den första....


Det ni. Det är i-landsproblem på hög nivå så här en lördagmorgon.


Jobba lite kanske? Måste nog göra det:-)


//Sofie


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: