29 augusti 2011

Badrummet är klart! Badrummet är klart!

Det ni? Det trodde jag aldrig att jag skulle få skriva hoho. Nu är duschen helt inkopplad också så nu är det bara och skita och duscha bäst vi vill! Det enda som saknas är en lampa att ha över badrumsspegeln. Tips någon? Vi har letat men alla fina jag hittat kostar ju typ 2000 och det är lite för mycket pengar att lägga på en lampa tycker jag.

Ska ta en vända på stan idag efter jag lämnat barnen på dagis och gått med Poker på promenad. Kan ju faktiskt vara så att det finns någon fin här i stan, tänk så smidigt det vore:) Ska köpa det sista inför Kretaresan också. Jag behöver en ny mascara bland annat och det kan ju vara bra att ha med sig ner dit. Likaså avedon och solkräm. Skönt att ha allt sånt handlat. Nästa fredag bär det ju av!

Nu ska jag lägga på ett kol här hemma. Dagis klockan nio och här sitter jag i pyjamas och skriver på bloggen när hon är närmare halv...

//Sofie

Inga kommentarer: