27 augusti 2011

Mot Linköping och alla andra människor som vill handla upp sina pengar!

Familjen ska snart packas in i bilen för en tur till den fina staden Linköping. Vi ska inhandla lite slutspurts grejer till badrummet. Handdukar, krokar, en lampa..

Men vi lär ju inte vara ensamma där..Pontus drog sig för att följa med men jag lyckades övertala honom tillslut. Var så längesen jag/vi var i Linköping så det kan var kul att bara kom iväg en sväng. Affärerna här i stan kan jag rätt bra för tillfället. Inte för jag handlat så mycket utan mest för jag gått drömmande och kollat på alla fina saker jag någon gång ska köpa när jag har råd:)

Se om vi hittar något bra till badrummet. VI har ju inte jättemycket pengar att göra av med. Dessutom måste vi få tag i några billiga sandaler som Leah kan ha när vi åker till Kreta. Hon har ett par som hon nästan slitit ut helt nu i sommar. Och jag har ingen lust att köpa ett par nya dyra skor som hon ska ha i en vecka. Har vi tur kanske det kan finnas några de rear ut.

See you later!

//Sofie

Inga kommentarer: