25 augusti 2011

Sovit..

Lämnade barnen på dagis och sen när jag kom hem har jag faktiskt sovit. Kände mig helt slut i kroppen. Kan bero på allt spring i natt. Dels barnen och sen vaknade vi (eller ja Pontus, jag trodde det regnade utanför fönstret..) av att det droppade vatten genom taket! Japp mysigt värre. Det hade börjat koka i pannan och vi har inget expansionskärl installerat som kunde göra så att det inte skulle börja droppa vatten genom taket. Typ.

Jaja upp och ta fram moppen och ställa hinkar under de ställen det droppade. Vet vi vad vi kommer behöva göra i höst. Byta innetak i datarummet och vardagsrummet.

Ska och hämta ut våra pass också efter dagishämtningen. Wihoo sen kan vi åka till Kreta!!

Maria ska komma förbi och hälsa på oss också. Mysigt med besök. Vi skulle luncha lite ihop också. Mycket trevligare att laga mat och äta tillsammans än sitta här hemma själv och försöka komma på något kul och äta.

Nu ska jag dra ett varv med min vän dammsugaren innan jag måste åka och hämta hem trollen<3

//Sofie

Inga kommentarer: