17 augusti 2011

Jag har varit på gymmet!

Och det var inte igår precis:) I juni var jag sist så det är ju ett tag sen. Jo några löprundor har jag gjort i sommar men de räknas knappt. Nu hoppas jag komma igång lite mer på allvar med träningen igen. Det gick bra i alla fall. Men jag lär säkert känna av det imorgon:)

Idag har Leah haft besök av sin tjejkompis. Leah har ju inte så jättemånga tjejkompisar precis (inte för jag tror hon bryr sig eller för att det spelar någon roll men ändå). Nayla är det som varit här på besök med föräldrar. De ville så hemskt gärna också följa med och leka förstår ni:)

Falufolket är på lite genomresa så efter vi kom hem från dagis och allt träffade vi dem. Hann med och äta och gå promenad. Och inte minst hann frisörskan Jennie klippa både mig och Leah. Det tackar vi för:)

Nu väntas de kvällsmat. GRÖT! Mumsflibaba. Eller hur det nu stavas.

//Sofie

Inga kommentarer: