14 augusti 2011

Goood Morgon!!!

Zeb, Hugo och Leah tog bilen till stan och cruisade runt bland alla andra:) Eller så var det Tinas morbror med sällskap som gjorde det. Så kan det ha varit också. Och barnen som provsatt bilen. Coola var de i alla fall:)
Tiss i barn. De var fyra men Leo uppskattar inte gamla amerikanare lika mycket som skylines...
Hugo får instruktion om hur han ska styra och tuta. De startade bilen så den brumade riktigt högt. Det gillades. Av de flesta:)


Sitter här i bara underbyxorna. Leah bajsade värsta lasset precis och det kom över hela min tröja. Ska hoppa in i duschen straxt men jag ska invänta och se om min sambo kommer ner snart.. Det blev lite dricka för honom igår plus att han sovit allmänt dåligt. Kan bero på våra två busar till barn som aldrig vill sova en hel natt.. Så han får ta igen sig lite till där uppe i sovrummet.

Hade en kanon trevlig kväll igår! Grillade hemma hos familjen Enell/Davidsson och så fick vi god efterrätt. När barnen börjat bli allt för trötta satte vi dem i vagnarna och styrde kosan mot stan och alla bilarna. Tror ni några barn somnade? Nej. Samtliga sova dock väldigt skönt på hemvägen, bara några hundra meter från Tina och Eddies hus somnade sista barnet. Så vi kunde allt sitta och snacka lite mer skit på deras altan i lugn och ro innan vi åkte hemåt.

Det var trevligt nere på stan. Kändes ju nästan som man kommit utomlands bland allt folk och alla fina bilar. Fulla och glada var alla:)

Dock fick vi en otrevlig överraskning när vi kom hem. Då slog det mig att vi glömt vår enda välling hemma hos Tina och Eddie! Panik. Klockan var tio i tolv när jag körde järnet in till statoil och till min lycka hittade välling på hyllan! 80 kronor för ett paket så i fortsättningen får vi komma ihåg och ta med oss alla våra saker hem annars lär vi gå i konkurs haha:)

//Sofie

Inga kommentarer: