26 augusti 2011

Sitter och äter frukost

Tillsammans med den här bruden:) Hugo åt lite innan oss då Leah tog sovmorgon. Snart blir det dagistajm för barnen. Jag och Poker ska ta oss en redig promenad under tiden. Försöka med och skriva en jobbansökan också. skulle ha gjort det igår men det hanns inte med mitt i allt.

Ja och så kanske man borde betala lite räkningar också..Det vore nog inte helt fel att få det gjort. Den här månaden är nog den första på (ja jag vet inte när) som Pontus och jag har TVÅ LÖNER! Inte fel det inte:)

Så det känns kul att för en gång skull ha bra med pengar. Ja jämfört med vad vi brukar ha:) Men det lär nog gå åt på vår Kretaresa:) Hugo frågade i morse (igen, han frågade igår också) om det är idag vi ska flyga till Kreta. Min fina prins vad kul han kommer tycka det blir att få flyga flygplan. Det är det han ser framemot mest:)

Nu dags att göra sig klar. Klockan tickar alldeles för fort.

//Sofie



Inga kommentarer: