19 augusti 2011

Stel i kroppen

Så trött jag var i morse (eller ja det är väl fortfarande i morse men jaja) när Hugo ville gå upp. Och så jäkla stel i kroppen..Börjar bli gammal. Eller så är det efter träningen och promenaden med syskonvagnen igår. De börjar bli tunga och dra på barnen.. Men jag är glad så länge de accepterar att åka vagn. Det gör det så mycket enklare att komma ut på promenader själv.

Nu ska jag stoppa i mig lite frulle. Sen blir det dagis. Hugo längtar<3

Jag ska ringa lite samtal, handla mat och gå på systemet under den tiden. Hoppas jag hinner allt. Vi ska få varor levererade hem också. Rördelar till badrummet. Kan ju vara bra om vi får dem så vi kan använda vårt badrum snart:)

Nu blir det frukost. Ska inte skriva frulle. Pontus tycker det är ett så fult ord. Det tycker egentligen jag också. Men jag kan ju inte sluta använda det bara för att reta Pontus hoho. Normalt.

//Sofie

Inga kommentarer: