16 augusti 2011

Hugo läser trakortidning och Leah läser Allas...

Hugo fick med sig några traktortidningar igår. Farfar var snäll och bunkrade upp förrådet åt honom. Hugo sitter i soffan och läser dem just nu. Leah ville också läsa så hon fick en av Allas tidningarna som jag fick igår. Jag brukar få en hög med jämna mellan rum av Pontus mamma som sen jag har och läser. Perfekt.

Hugo kommer och visar upp alla traktorerna och då kommer Leah efter med sin tidning och skriker att det är lastbilar i hennes. Måste ju göra som brorsan. Sen om det är lastbilar eller ett korsord kvittar ju:)

Nu väntas lunch. Fisken är i ungen.

Gick bra på dagis i dag med. Idag fick jag gå undan efter ett tag och sitta och läsa skvaller inne i personalrummet. Men Leah hon var så nöjd. Saknade inte mamma alls. Eller jo det gjorde hon nog lite för hon blev väldigt glad när jag kom tillbaka sen:)

Nu ska det ätas här. Ugnen pip just:)

//Sofie

Inga kommentarer: