14 augusti 2011

Och söndagen den bara försvann..

Den här dagen har gått i ett den med:)

Vi har fått bilen såld, Jippi! Och nu är vi precis hemkomna från mamma och pappa efter ett nytt bilköp med dem:) Vi blev bjudna på både kvällsmat och glass. Inte alla man gör bilaffärer med som man blir bjuden på sånt.

Robin och Lukas har varit här under dagen också. Robin skulle greja med elen i badrummet och Lukas vara snäll och sitta bredvid och leka. Lukas var snäll men han var inte på lekhumör...Jo om pappa lekte med honom. Om tant Sofie kom var det otäckt haha. Men jag lyckades norpa till mig några leenden i alla fall så helt otäck var jag nog inte:)

Tina, Eddie och Zeb var här och lämnade tillbaka halva vårt bohag som vi glömde hos dem igår. Det tackar vi för. Blev både kaffe och hopp på studsmattan. Undra vem som hade roligast på studsmattan, de vuxna eller barnen?:)

Pontus föräldrar var också förbi här en sväng så dem har vi också hunnit umgåtts med idag.

Ja ni ser ju hur sociala vi varit. Hugo och jag har dessutom hunnit med två turer till mina föräldrar. Den nu när vi köpte bilen och sen tidigare på dan var vi där och hämtade nallen som Hugo glömt kvar där sen tidigare.

Japp det var den söndagen det. Springa hade jag ju tänk hunnit med idag också men nehee.. Nu är det mörk ute och jag orkar inte sätta mig i bilen och åka in till stan vid den här tiden..Får kanske bli en runda imorgon. För nu måste jag ta och komma igång med min träning på allvar. Har varit lite halvslappt nu under sommaren. Tyvärr. Fast man är nog inte ensam om det. Bara Ida som är hurtig och springer för glatta livet trots att det varit sommar:)

//Sofie

Inga kommentarer: