29 augusti 2011

Fart runt på stan

En helt värdelös bild på några av mina inköp. Hann bara ta denna innan kameran dog. Men det är ju en bild i alla fall.

Det är ungefär det jag gjort medan barnen varit på dagis. Eller jag och Poker gick en timmes promenad också så inte riktigt hela tiden:) Hann med allt jag skulle så det är skönt. Fixat mitt efterlängtade vax till håret! Råkade köpa fel sist och köpte gelé istället men nu så har jag mitt älskade vax igen. Korta frisyrer kräver ett bra vax:)

Sen shoppade jag trosor inne på Lindex då jag upptäckte att jag fått hål i flera par av dem jag har hemma. Blev en sväng på Ö&B för att köpa tvål och sånt krafs. Sen Åhléns för sminkköp. Jag hatar verkligen och köpa smink. Allt bra smink är så dyrt och så tar ju alltid allt smink slut samtidigt så då blir det extra dyrt när allt ska inhandlas samtidigt. Men när man väl kommer hem med allt är det rätt kul att prova och ha sig. Det är bara biten där i kassan jag inte tycker om haha.

Nu ska jag umgås med Hugo. Han vill leka med lego och bygga borg. Leah sover så då får man passa på och ha lite kvalitetstid med sin son:)

//Sofie


Inga kommentarer: