18 augusti 2011

Dagistajm

Idag blir det första dagen Leah ska vara helt själv på dagis. Hoppas att det går bra! Lite nervöst är det allt:)

Jag ska hinna med hundpromenad och jobbansökningar under de 3 timmarna är det tänk. Se hur mycket som blir gjort.

I eftermiddag kommer fina mamma hit. Hon ska passa gulliganerna en stund. Jag ska iväg på äventyr ner till Jönköping.

Pontus jobbar och sen åker han direkt från jobbet på fotbollsmatch. De hade bortamatch långt bort någonstans.. Hoppas han kommer hem innan jag gått och lagt mig. Tråkigt men men. Jag och barnen ska nog kunna underhålla oss själva. Se vad vi hittar på:)

Nu ska jag göra oss alla klara för dagis. Inte riktigt färdiga än. Så undra egentligen vad jag gör här haha.)

//Sofie

1 kommentar:

Noomi sa...

Hoppas de går bra för Leah nu då :)

Hur går hon på dagis, allså vilka tider?

Näää nu måste vi se till o ses!! :)
Säg en dag :)

kramar