30 augusti 2011

Regnigt och kallt..

Usch så ruggit väder vi har fått! Men än är inte hösten här..Den får allt vänta till på torsdag innan den kommer. Augusti ÄR en sommarmånad!

Barnen är på dagis nu. Hugo var så glad att han skulle till dagis och sen när jag ska lämna honom så är det en vikarie...Då var inte Hugo alls lätt att lämna. Han tycker det ska vara hans vanliga fröknar. Men tillslut lyckades vi lirka lite så han gick in och lekte med de andra barnen.

Hade ju Leah (klädd i regnkläder och allt) men mig annars brukar jag bara följa med in en stund och leka och sen är det bra. Men det är ju lite svårare som sagt när lillasyster är med och bara vill till sin avdelning. Jaja det gick ju bra sen:) Första gången denna terminen som det är något när jag lämnar.

Emelie och Leo ska komma och hälsa på lite när jag hämtat hem trollen. Ska bli skojigt:) Nu ska jag förbereda min lunch. Hinner nog inte äta den innan men att ha allt klart gör ju att det går lite snabbare när jag väl ska äta den sen:)

//Sofie

Inga kommentarer: