11 augusti 2011

På tal om kläder..

Det här klädpaketet fick jag köpa för en billig peng av Cissi. Det är kläder som Alma haft. Alma är bara 8 månader äldre än Leah så kläderna är ju inte så gamla direkt. Det är såå himla skönt för nu har Leah kläder så hon klarar sig för hela hösten (hoppas jag). Och visst är det kul med nya (ja jag tycker de är nya:) kläder i barnens garderober? Leah har på sig nya "Almaoutfits" varje dag haha. Det är verkligen perfekt att köpa klädpaket. Speciellt från någon man känner och vet vad det är för typ av kläder man får:)

Nu är det bara Hugo som ska uppdatera sin garderob. Fast jag tror inte det är så mycket han saknar nu. Och bara för jag skrivit detta så drar båda barnen i väg på längd och bred så vi ändå måste köpa nya kläder...:)

//Sofie

Inga kommentarer: