12 augusti 2011

God lunch

Har precis ätit en jättegod lunch, enkel och väldigt god. Det är bra kombination:)

Har haft en dag på dagis idag också. Gått lika bra idag som de andra dagarna. Vår lilla tjeja är så stor nu mer:)

Gjort några ärenden också och sen hem för att laga mat. Hugo hade ett roligt utbrott precis innan lunch. Han har inte haft något på ett tag så nu var det väl dags. Tror han var väldigt hungrig och rätt trött så det spelade säkert sin roll i det hela. Men det är jobbigt att lyssna på en trotsig treåring som stor och hoppas och skriker.

Nu ska Pontus och Hugo iväg en sväng. Leah sover middagslur och jag (och min huvudvärk) funderar på att dra ur telefonjacket och göra det samma:) Alltid (eller ja de få gånger jag får tid/möjlighet) och också ska lägga mig ner och vila då ringer ALLTID telefonen. ALLTID. Hinner ofta bara lägga ner huvudet så ringer det. Eller precis komma in i en bra bok och då ringer det. Eller slumra till, ja då ringer det.

Tur att mina problem inte är större kan ju tyckas nu när jag skriver ner det:)

//Sofie

Inga kommentarer: