21 augusti 2011

Kräftskiva 2011

Hade en jätterolig kräftskiva igår hemma hos svärföräldrarna! Har ju blivit tradition och det är så kul för vi är så många som kommer och i alla åldrar. Det gillas:)

Själv mår jag sådär i dag...Blev några shots där på slutet som jag borde gett fan i haha. Men men. Ska låta bli och dricka på ett bra tag. Fattar inte folk som orkar bli så där bakfulla varje helg! Nej det räcker ett par gånger om året haha speciellt som småbarns förälder:)

Tränade ju igår också så jag är helt stel i kroppen. Men jag ryckte upp mig när vi kom hem och klippte gräsmattan. Så lite nytta har även jag fått gjort idag. Tyvärr blev min stela kropp ännu stelare...

Pontus håller på och nattar Hugo nu. Leah la jag precis och jag hoppas verkligen hon somnar. Nu blir det att göra lite mer nytta. Vi har till exempel inte hunnit plocka upp alla väskor än. Japp det får det bli nu. Packa upp.

See you!

//Sofie




Inga kommentarer: