08 januari 2009

Frukosten i magen

Världens godaste filmjölk

Nu har jag ätit upp min filmjölk å snart så ska Hugo få sin banangröt:-) Får se om vi hinner gå promenad också innan vi ska vara på BVC vid 11.00 tiden. Hugo ska få spruta idag, usch det är inget jag ser fram emot spruträd som jag är:P Förra gången så grät han hur länge som helst efter att han fått sina sprutor, hoppas det inte blir samma denna gång. Igår så var vi ute på kvällspromenad men jävlar vad kallt det är!! Det är verkligen inte roligt när man fryser om hela ansiktet...fast som våran gamla gympalärare alltid sa: Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, och visst är det väl sant? Måste börja ta tag i träningen också på allvar, det räcket inte med promenader och stegräknare min degmage vill inte försvinna bara av det:P Nu när jag äntligen har kommit igång med kosten så vore det ju skönt om jag kunde komma igång me träningen. Men gymkort har jag som sagt inte råd med än, får ta på mig träningskläderna och vara lite påhittig själv. För egentligen behöver man ju inget gym för att kunna få sig en genomkörare:-)

Nu måste jag stoppa min son som är påväg att rulla iväg ut i hallen verkar det som, tror han är lite hungrig också så mat ska han få med:)

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Oliwer gillar majsgröten bättre;)