27 januari 2009

Ska snart iväg...

Haha trodde min lilla kille sov men nu hör jag hur han sjunger så fint inne från hans säng:) Idag ska vi snart på "klapp och klang" och därefter så ska vi hemma till mamma och pappa. Carina och Hannah skulle komma dit och de har ju inte sett Hugo innan så det ska bli skoj.

Usch jag sitter och tänker på något hemskt som jag fick höra av Hannah förra veckan, jag har tänkt på det varje dag sedan jag hörde det. En tjej som gick samhäll med oss har gått bort i cancer. Fatta cancer, tjejen var bara 20 år gammal. Usch vad jag lider med hennes familj...jag hade inte ens en aning om att hon var sjuk och så får jag höra bara så där att hon gått bort. Det är vid såna här tillfällen jag uppskattar att jag är frisk (min förskylning som är på gång har jag nästan glömts bort helt nu..) och att sina nära och kära är det också. Gud vad vi tar livet för givet, man borde njuta mer av det för man vet aldrig vad som kommer hända i livet.

Nu måste jag göra oss klara för snart ska vi vara där ju:) Kramar

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Ja usch, det är hemskt... :(

_________

Efter Modomatchen är det inte hemmamatch förrän den 14e februari.

Anonym sa...

Ja, cancer är inte att leka med=(. En älskad kollega gick bort några dagar efter att Oliwer föddes, så de hann aldrig träffas=( Ha en bra dag i alla fall! Kram